Közzétéve: 2016. 08. 30. 15:18 - Bóna Éva, Vörösmarty Rádió
Új mobiltelefonos alkalmazást hozott létre a Budapesti Békéltető Testület (BBT), amellyel a fogyasztók már a boltban jelenthetik problémájukat vagy sérelmüket - közölte a testület kedden az MTI-vel. A tájékoztatás szerint a mobilon történő bejelentést követően a testület felveszi a kapcsolatot a fogyasztóval, szükség esetén bekéri az eljáráshoz hiányzó dokumentumokat, majd kitűz egy meghallgatást, a fogyasztó és a vele vitában álló cég között, amiről értesítést is küld. A BBT közleményében több olyan lehetőséget is felsorolt, amelyeknél használható az ingyenes applikáció: így például laptop vagy mobiltelefon vásárlása esetén, ha akadozik az internet, többet számlázott a mobilszolgáltató vagy épp határidőre nem építette ki a hálózatot. Szintén közbenjárhat a testület a parkolási-, építőipari ügyekben vagy ha a gázszolgáltató olyan számlát küldött, amivel nem ért egyet a fogyasztó. Az alkalmazás egyelőre Android és Apple készülékeken érhető el, hamarosan pedig a Windows Phone-ra is telepíthető lesz.
-
11:57 2021.12.14 Megérkezett a vakcina, holnap kezdődhet a gyerekek oltása -
10:38 2021.12.14 Csökken az új fertőzöttek száma idehaza -
09:11 2021.12.14 Megérkezett a gyerekeknek szánt első oltóanyag-szállítmány -
07:10 2021.12.14 Heten haltak meg az éjszakai mórahalmi balesetben -
07:08 2021.12.14 Kevesebben töltik hotelekben a karácsonyt a járvány miatt -
07:07 2021.12.14 Meghosszabbíthatják a koronavírus-járvány miatt elrendelt veszélyhelyzetet